Tuomarinkylän vinttikoirakeskus, Tuomarinkyläntie 1, 00690 Helsinki [kartta]

Ladies kennelclub kutsuu luku- ja kaverikoirakkoja esittelemään toimintaansa Tuomarinkylään Ladies summershows-näyttelyyn. Tapahtuma on kaksipäiväinen. Vuorot molempina päivinä alkaen klo 10, huom! Tämä on yksittäistapahtuma, joten voit valita esim kaksi vuoroa peräkkäin:
klo 10 - 11
klo 11 - 12
klo 12-13
...ilmoitathan valitsemasi vuoron kommenteissa!
Kiintopisteenä toiminnalle paikalla on kennelpiirin telttakatos. Tapahtuman vastuuohjaajana toimii Päivi Uurtola-Kahri.Tapahtuman tuotolla tuetaan tuki-ja kuulokoirien toimintaa sekä autismikoiria.
Tervetuloa esittelemään toimintaa!

Ilmoittautumiset

1
Tero Pajunen / Espoo
3
Päivi R Eija H Seija L
27

Kommentoi...

Seija

Lauantai: klo 11- Tero Pajunen & koira1, Maija Luoma&Kitri
Sunnuntai klo 11- Tero Pajunen & koira2, Marjo Laiti en& Benno

Seija

Hei Tero, Maija ja Marjo! Päivi ei ole itse paikalla, mutta välitti viestin: "Sain HSKP:n porukkaa pystyttämään ja purkamaan teltan. Se on oranssi , niin erottuu hyvin.
Pahvilaatikossa on esitteitä ja kortteja. Laittakaa saataville👌"
Mukavaa viikonloppua ja kiitos panostuksestanne!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot